نتیجه تصویری برای رضا جباری

خبرآنلاین: رضا جباری می‌گوید نباید هیچ‌وقت پرسپولیس را از دست می‌داد.

رضا جباری مهاجم دهه 70 و 80 پرسپولیس داستان جدایی‌اش از پرسپولیس را غم انگیز می داند. او می گوید:جدایی ام از پرسپولیس ناخواسته بود و اصلا قلبی نبود.شاید از روی لجبازی و یا بی مهری ای که برخی مسئولان داشتند. من بازیکن آزاد بودم اما کسی سراغ من نیامد.

بعد از پرسپولیس هم هیچوقت نتوانستم بروم و بازی کنم چون روحم و فکرم در پرسپولیس بود و پایم اصلا همراهی نمیکرد که جای دیگری بازی کنم. واقعا در آن زمان افسردگی مزمن گرفته بودم و هیچوقت با آن قضیه نتوانستم کنار بیایم.من نباید پرسپولیس را از دست میدادم.

او در پاسخ به این سوال که فکر نمیکنی پرسپولیس تو را از دست داد؟ گفت:نه.پرسپولیس هیچوقت کسی را از دست نمی دهد.»


آموزش بدنسازی در خانه با توپ

آموزش بدنسازی در خانه با توپ

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

تمرین با توپ سوئیسی با گرم کردن شروع و با تمرینات کششی تمام می شود بیشترین تاثیر در کمترین زمان

Swiss Ball Training





آموزش کامل حرکات کششی و قدرتی با توب جهت دستیابی به عضلات ایده ال

انجام کلییه حرکتها توسط استاد مجربب

حرکت های وِیزه بانوان جهت سفت کردن عضلات و خوش اندامی

آموزشی کاملا گویا و موثر

آموزش کامل بدن سازی با توپ

قابل پخش در دستگاه های پخش خانگی و کامپیوتر

دوبله فارسی

یکی از ورزش هایی که به تمرکز زیادی نیاز دارد ، تمرین کردن با توپ سوئیسی است .





کار با این توپ بیشترین تاثیر را در کمترین زمان بر روی شکم و کل بدن می گذارد.
توپ سوئیسی بهترین وسیله برای بدنسازی و تقویت عضلات است . برای اینکه بدن به بهترین شکل ممکن کار کند چندین ماهیچه باید قوی باشند ، از جمله ماهیچه های پشت و جلوی بدن و ماهیچه های کمر

در این تمرینات کل ستون فقرات و تمام بدن شما درگیر خواهند شد . حفظ تعادل و قدرت انعطاف پذیری که از تمرینات به وجود می ایند توانایی شما را در تمام فعالیت ها افزایش می دهند . این تمرینات بسیار مهیج بوده و باعث شادابی شما خواهد بود .
کار با توپ سوئیسی با گرم کردن شروع و با تمرینات کششی به پایان می رسد .





در زیر چند نمونه ساده از حرکات را مشاهده می کنید:
کشش پشت:
روی توپ به نحوی دراز بکشید که شکم و لگن شما روی توپ قرار بگیرد ، نوک پنجه ها روی زمین باشد ، زانوها را می توانید مستقیم نگه دارید و یا آنها را خم کنید. دستها را می توانید پشت سر و یا پشت کمر نگه دارید. به آرامی روی توپ کمی رو به جلو بغلتید و خم شوید. سپس سینه و شانه ها را را بالا بیاورید تا بدن در خط مستقیم قرار گیرد. به این طریق عضلات پشت کشیده می شوند. مطمئن شوید که سر ، گردن ، شانه ها و پشت در یک خط مستقیم قرار داشته باشند. عضلات شکم را داخل ببرید. مراقب باشید که کمرتان به عقب خم نشود.





بلند کردن لگن:
با سر ، گردن و شانه ها روی توپ دراز بکشید. زانوها را خم کنید تا بدن شما در حالتی مانند یک میز قرار بگیرد. سپس با غلطیدن کمی روی توپ ، لگن را به زمین نزدیک کنید. برای بالا بردن لگن ، عضلات کفل را منقبض کنید. برای پایین آمدن وزن خود را بر روی لگن منتقل کنید و مراقب باشید که فشار را به پاشنه ها وارد کنید نه پنجه ها.

این مجموعه که کاملترین مجموعه موجود در ایران می باشد شامل 2DVD اورجینال است

علاوه بر تمرین های با توپ موارد زیر را نیز دارد:
تمرینات بدنسازی
زیباسازس اندامها
آمادگی جسمانی
کاهش وزن

شماره مجوز : 21/8963425


قیمت: 15,900 تومان


روش خرید: برای خرید آموزش بدنسازی در خانه با توپ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش بدنسازی در خانه با توپ


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


یک جای خالی بزرگ در کارنامه درخشان سرخیو راموس!

قلعه‌نویی : به بعضی ها نمی شود گفت آدم!

تازه داماد استقلال؛ راز علاقه یکباره به رنگ آبی

تعویض مهدوی کیا و حماسه تاریخی بایرن

برنامه ویژه فردوسی پور برای چاپ نود!

مرتضی پورعلی‌گنجی هستم 26 ساله از بابل

وضع عجیب و اسفناک مربی ایرانی در آذربایجان

توپ ,روی ,پرسپولیس ,، ,ها ,عضلات ,با توپ ,را از ,از دست ,روی توپ ,پرسپولیس را

مشخصات

آخرین جستجو ها

ovspyderma ⁦❤️⁩ پونی کوچولو⁦❤️⁩ mentiowindderg tydenryfeac samaneh1 خوشمزه ترین مزه ها گیسوی در هم مهندسی کامپیوتر - نرم افزار arlahcheli